Sponsor Ad

Friday, June 24, 2011

Batu Delima Kebal Umum Dan Air Merah Dicari

Adakah Anda Pemilik Barangan Mistik? Ini adalah satu berita baik buat anda diluar sana. Batu Delima Asli yang mempunyai kelebihan (dgn Izin Allah S.W.T) Kebal Umum dan Air Merah adalah dicari.

Sifat yang dicari adalah seperti berikut:

Kebal Umum (dicucuk dgn jarum kulit tidak tembus @ rambut dipotong tidak putus)

Air Merah (di uji dengan menyusun rapat2 gelas jernih sebanyak tujuh gelas dan diisi air masak atau paip kemudian dimasukkan batu delima berkenaan kedalam gelas yang pertama berisikan air tadi) (dikira lulus jika air yang menjadi merah itu hanya gelas pertama, dikira gagal jika kesemua air jadi merah).



Harga bagi setiap Delima Kebal Umum/Air Merah ialah RM10juta (pecah dua panggu).

Jika Berminat, Pemilik hendaklah  membawa Batu Delima berkenaan ke Pulau Pinang untuk diuji keaslian serta hikmatnya untuk fasa pertama. Jika ujian kali pertama lulus, maka temujanji akan dibuat semula untuk ujian terakhir dan yuran akan dikenakan sebanyak RM1000.

Pemilik tidak perlu risau akan yuran berkenaan kerana bukan pemilik yang perlu keluarkan, hanya jemaah pemilik/rakan kongsi/broker yang perlu keluarkan. Akan tetapi jika pemilik adalah pemilik tunggal, atau tiada rakan kongsi ataupun tiada wang untuk membayar yuran, maklumkan pada pihak kami semula kerana akan diberi rakan kongsi beserta yuran penuh. Pemilik perlu berkongsi bersama rakan kongsi tersebut menggunakan panggunya nanti.

Segala Maklum Balas atau temujanji sila hubungi iskandar ditalian: 0103445363 atau 0124223900.

No comments:

Post a Comment